به نام خدا

شگفت انگیزان یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین فیلم های 2018 هست که در سال 1963 روایت می شه چرا صبر کنید تا بهتون بگم.نمی خوام بهتون اطلاعات بی خودی بدم فقط می خوام ایستراگ های انیمیشن شگفت انگیزان 2 که با تخم مرغ عید پاک شناخته می شه آشنا کنم.

1.جان راترزبرگ

آقا،راترزبرگ نقش آندر ماینر رو می گه یه بازیگر خوبه که تو پیکسار هم کار می کنه و شاید این یه ایستر اگ به حساب نیاد ولی جالبه که یه نقش کوتاه در این فیلم داره.
2.جک جک و موتزارت

در انیمیشن کوتاه جک جک دیدیم که بچه نگهداری به نام کری می گه که برای بچه موتزارت گذاشته و ادعا می کنه که این برای رشد خلاقیت بچه ها لازمه و همینطور در همین انمیشین دیدم که ادنا مود به باب می گه موتزارت باعث چند تا شدن بچه می شه.


3.A113
A113که کلاس یا اتاق خلاقیت دیزنی و پیکساره می تونید این شماره رو
اینجا:



و اینجا ملاحظه کنید:


4.dementia 13 (زوال عقل)

الان می گم چرا میگم این انیمیشن تو سال 1963 روایت می شه.اگه به فیلمی که تو سینما اون اخر فیلم دقت کنید می بینید یه پوستر که دقیقا شبیه پوستر بالاست.این یه فیلم ترسناک به کار گردانی فورد کوپولا که عادت داره فیلماش رو با خرج کم بسازه حالا  چرا اونا می خواستن این فیلم ترسناک رو ببینن خدا می دونه.
این فست فود چینی تو بعضی از انمیشن های دیزنی و پیکسار وجود داره توی انیمیشن های ((درون و بیرون،راتاتوییل(موش سر آشپز)،کارخانه هیولاها و ...))می شه این فست فود چینی رو دید.
6.ارواح خبیثه

ارواح خبیثه یا پولترگایست (به انگلیسیPoltergeistفیلمی ترسناک به گونهٔ فراطبیعی محصول سال ۱۹۸۲ میلادی کشور آمریکا به کارگردانی توبی هوپر و نویسندگی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است.

حالا چه ربطی به انیمیشن شگفت انگیزان داره میگم بهتون:

بین او 17 تا قدرت جک جک یه قدرتی داره به نام حرکت در بعد ها که صداش بصورت پژواک تو هوا می چرخید که با کوکی می اومد بیرون که شباهت زیادی به فیلم ارواح خبیثه داره.

7.ماشین سیاره پیتزا

وقتی که الاستیگر به تعقیب اسکیرین اسلیور می ره دم در خونشون این سیاره پیتزا تاقلا رو می بینید.


آقا من دیگه همین به عقلم رسید شما اگه چیز دیگه ای دیدید به ما خبر بدید اگه اشکالی هم هست به ما بگید 


نظرتون در باره مقاله چی بود؟